Turniej o Złotą Piłkę ponownie z agencją Ciszewski Marketing Sportowy

150x110

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy (CMS) wygrała przetarg na obsługę promocyjną jubileuszowego, 50. turnieju piłki nożnej dla dzieci i młodzieży „Gramy o Złotą Piłkę" im. Aleksandra Zaranka. W ramach umowy zawartej z Warszawskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji, CMS sp. z o.o. odpowiadać będzie za stworzenie strategii komunikacji dla projektu, realizację działań PR oraz obsługę sponsorską - w tym podział pakietów, pozyskanie sponsorów i nadzór nad realizacją umów. Agencja zajmie się obsługą medialną wydarzenia, zarówno w obszarze tradycyjnych, jak i nowych mediów. Do zadań CMS sp. z o.o. należeć będzie także aranżacja wydarzeń towarzyszących finałowi turnieju „Złota Piłka".

Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji po raz kolejny docenił ofertę CMS sp. z o.o. Agencja realizowała wcześniej projekty takie jak XXI Bieg Niepodległości, XVIII Bieg Powstania Warszawskiego czy też wcześniejszą edycję Turnieju im. Aleksandra Zaranka.

Cieszy nas zaufanie Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, który drugi rok z rzędu powierzył nam promocję tak prestiżowej imprezy. W poprzednim roku osiągnęliśmy niemały sukces, zwiększając zainteresowanie imprezą zarówno wśród uczestników, jak i mediów. Podpisanie tego kontraktu to dowód na to, że doceniona została nasza skuteczność, strategiczne podejście i zaangażowanie - powiedział Wojciech Majeran, dyrektor zarządzający agencji Ciszewski Marketing Sportowy.

Rozgrywany po raz 50. „Turniej Gramy o Złotą Piłkę" jest jednym z najstarszych i najbardziej znanych młodzieżowych turniejów piłkarskich w Polsce. Spotkania eliminacyjne zostaną rozegrane w dniach 12.04-21.05 br. Wielki finał Turnieju odbędzie się na płycie głównej nowego stadionu warszawskiej Legii dn. 24 maja.

W imprezie biorą udział zespoły składające się maksymalnie z dziesięciu zawodników (5 grających i 5 rezerwowych) podzielone na trzy grupy wiekowe. Turniej, oprócz gwarancji wyśmienitej zabawy i cennych nagród, jest przepustką do wielkiej kariery sportowej. Zmaganiom drużyn przyglądają się łowcy piłkarskich talentów, reprezentujący największe polskie kluby. Turniej wykształcił też wielu wybitnych szkoleniowców i sędziów piłkarskich. Udział w nim jest bezpłatny. 

 

****

Ciszewski Marketing Sportowy (CMS) jest agencją marketingową wyspecjalizowaną w doradztwie sportowym. Tworzy strategie rozwoju dla klubów i związków sportowych, strategie sponsoringowe dla przedsiębiorstw, zajmuje się także sprzedażą praw wizerunkowych sportowców oraz klubów, a także praw medialnych, głównie telewizyjnych oraz outsourcingiem procesów marketingowych. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdraża naming rights (sprzedaż praw do nazw obiektów i wydarzeń sportowych, prowadzi też portal www.namingrights.eu). Jest organizatorem Forum Biznesu Sportowego (FBS) - cyklicznej, międzynarodowej konferencji poświęconej zarządzaniu w sporcie i marketingowi sportowemu. W portfolio klientów agencji znajdują się Ekstraliga Żużlowa, koszykarskie kluby Energa Czarni Słupsk, kluby piłkarskie Śląsk Wrocław oraz Widzew Łódź, a także operator telefonii komórkowej MOBILKING, Urząd Miasta Warszawy, Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Urząd Miasta Łodzi - Wydział ds. Nadzoru i Realizacji Inwestycji, Reebok Polska, PAN Media Western, PKO BP SA. NEC Europe, EXPO XXI. Wszystkie na temat bieżących projektów agencji można znaleźć na stronie www.ciszewskims.pl